Selasa, 19 Jun 2012

Ya Allah berilah PETUNJUKMU

Engkau kembali mengetuk pintu rindu ini..perlukah aku menerimanya??
7 lapisan langit seakan mengerti..hujan turun lebat membasahi bumi. begitu juga airmata ini..
sejak jam 3:40ptg , perasaan aku bermain2 dgn hati..tindakan apakah yang perlu aku lakukan..??perlukah aku menjalinkan semula atau diam seribu bahasa..???

Rindu di hati ini bersarang terlalu lama..susah untuk di mengertikan..
pesanan ringkas SMS aku terima bertali arus..
-H__ ni no saya
-ya,saya xpernah tukar no ini.
-waktu boring jer, xboring x bole ek?
-H__ ,awk dah mkn?
-saya ganggu awk ker?
-awk wat apa 2?
-awk sihat?

Kenapa bru skrg awk tanya semua 2 W__.? Kenapa tidak 6 thn yg lepas??

perlbagai telahan demi telahan di buat..tiada jawapannya..

memang aku rindu susuk tubuh insan bergelar W__.. terlalu lama aku dambakan berita darinya..
6 tahun memendam rndu ,kasih dan sayang..

apa yang perlu aku lakukan sekarang..
YA ALLAH bantulah hambamu ini..berilah PETUNJUKMU..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan