Ahad, 15 September 2013

♡♡PutraSitiHajar & PutriWanZuhaidi♡♡

Rasa gembira ini bersatu bersama titisan putih dipipi ini. Di mata kasar aku gembira dalam senyuman. Akan tapi dari lubuk yang tersirat, airmata ini gugur dengan lebat. Hati tak henti-henti berkata "akhirnya aku milikmu..kita di ikat dengan restu orang tua".
Syukur sangat-sangat. Kerna cinta yang menebal ini,doa yang tak henti-henti, aku dan MataAirCintaku diberi peluang tuk buktikan cinta kami kepada seluruh alam.

15 September 2013..satu lagi tarikh yang tidak akan aku lupa sampai akhir hayat.
Bukan senang menjaga apa yang dirasa selama 7tahun. Aku kunci dirimu rapat.Serapat isi dan kuku. 

Arjunaku,
Sungguh menawan senyumanmu hari ini.

Arjunaku,
Terima kasih kerna memilih diriku menjadi tunanganmu.
Pinanganmu ku terima.
Dan
Selamanya engkau putraku dan aku putrimu.



Kau yang terindah sayangku






Tiada ulasan:

Catat Ulasan