Ahad, 14 April 2013

Aku Pencintamu

Alhamdulillah...Syukur kehadrat Ilahi dengan limpah dan kurnianya..Aku masih lagi bernafas sempurna di persimpangan hidupku..Hari nie genap usiaku 30 tahun merentas perjalanan yang berbagai bentuk... Dan hari nie juga genap 7 tahun aku menyintaimu MataAirCinta...

Mak Abah,
Terima kasih banyak-banyak..
Sentiasa menemaniku menongkah arus kahidupan..
Yang tak pernah jemu-jemu menabur kasih dalam semaian cinta.

MataAirCinta,
7 tahun satu jangka masa yang lama..
Tak pernah pudar perasaanku padamu..
6 tahun aku bersendiri,
Bertatih dalam sepi...
Acapkali airmata ini menitis kerana terlalu rindukanmu..
Tak pernah aku terfikir kita akan kembali bersua dan akan bersama..

Terima kasih...Malam ini aku terbayang kembali detik 7 tahun yang lalu..senyumanmu itu tak pernah kulupa.. Dari mula bertemu sehingga kini..


Gembira dirasakan menyelubungi diri..saat mata menatap mata..hati bertemu hati..Tak kusangka detik ini kau bersamaku setelah sekian lama aku menyambut ulangtahun dalam air mata...

Terima kasih Arjuna Cintaku..Kau Yang Terindah..

Biar rindu ini terus bercambah di dalam hati,
Kerana itulah tandanya,
Kasih kita kembang bersama........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan