Ahad, 7 April 2013

kalau hati boleh berbicara

kenapa perlu ungkapan itu di muntahkan pada aku sang pencintamu??
------> "kalau terdetik di hati walaupun sikit, bagitahu sementara tak jadi apa2 lagi"



Merakmu dah bagi segala2nya...sampai hati

kalau hati ini boleh berbicara, mungkin engkau akan mengerti niat suciku..
kalau hati ini boleh berbicara, ingin saja di bicarakan ENGKAU LELAKI BERTUAH.
kalau hati ini boleh berbicara, pengorbanan dan bukti apa lagi engkau inginkan dariku.

Aku pencintamu.
Aku yang terkemudian hadir dalam hidupmu.
Aku memang bukan yang pertama dalam hidupmu, tp izinkan aku membuktikan cintaku padamu.
Aku sedari kekuranganku.
Memang aku tak sehebat mereka yang pernah dan sedia ada di hatimu.





Aku ini 
Wanita biasa
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa



Tiada ulasan:

Catat Ulasan