Khamis, 31 Mei 2012

Cinta belum terucap


Di sudut paling dalam hatiku
ada cinta belum terucap
ada kasih sayang teringin ku belai
ada asmara teringin ku sentuhi
cinta dari aku seorang wanita
istimewa buatmu lelakiku
dari kalbuku buat kalbumu

aku sedang memendam rindu
mahukah kau tahu sayangku
waktu-waktu yang ku lalu
aku berrteman bayang-bayang wajahmu
syahdu di kamar jaga dan lenaku

aku sedang memendam rindu
mahukah kau tahu sayangku
dalam syahdu aku pilu
kerana hanya aku mencintaimu
tapi dirimu tidak pernah tahu

aku terlalu ingin bertemumu
berbicara bersaksi mata dan hatimu
semakin ku cari saat itu
aku terasa kau semakin berlalu
apakah aku hanya layak memujamu
namun tidak layak memiliki wajah dan hatimu

maafkanlah aku
tanpa kau tahu
kau telah ku jadikan kekasih dalam ilusiku
sayang !
aku sangat cinta padamu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan