Selasa, 1 Mei 2012

Entry Pertama

Tak banyak yang menarik tentang aku.. Aku seorang Insan biasa d muka bumi milik ILAHI ini... Ruangan ini aku cipta untuk melakarkan nukilan2 JIWA.., HATI...dan PERASAAN..lahir dari lubuk hati aku sendiri...

 "aku tiada teman penghias malam, aku sepi"..."akan tetapi, aku memiliki si merah kiri yang memberi semangat untuk aku harungi pekat malam".

Harapan cuma satu, suatu masa nanti, ku berharap insan yang aku sayangi mengetahui bahawa aku amat menyayanginya. terpasak kukuh di jiwa ini.
Ruangan ini aku titipkan buatnya. Sebagai perantara kisah cinta yang terus meluas.
Walaupun bukan detik ini, tp untuk suatu masa nanti. 

"Putra di mata Putra di jiwa, bersatu alam dengan rasa, mencanai kisah yang tiada penghujungnya, kerana terus kekal bersama, walaupun di tongkah arus masa, tak lekang dek hujan,tak mamah dek usia..."



Tiada ulasan:

Catat Ulasan