Isnin, 5 November 2012

Alhamdulillah

Alhamdulillah..setelah 2 hari bercuti, aku selamat sampai ke destinasi dengan baik walaupun berbagai ujian di tempuhi. Terasa teramat rindu pada halaman ini. Tersangat rindu pada yang mengisi ruang semerah kiri. Rindu  yang tak pernah akan berkurang. Rindu yang mengajar aku sepi itu indah. Rindu yang menerangkan, jauh tapi bahagia. Pabila sunyi, jemari bergerak mengalunkan ritma hati.


Aku bahagia dia sini
bahagia itu hadir
persis angin malam
membelai jiwa nan kontang


Engkau tetap di semerah kiri
bagai bulan bercahaya


Aku wanita paling bahagia
Ada kamu
Penemanku

Engkau kepunyaanku di sini. Aku tak akan lepaskan walau apa yang terjadi. Aku memilih engkau tuk bersama bahagia dalam sketsa dunia. Aku memilih engkau sebagai tempat aku curahkan nikmat anugerah yang di berikan. Dan aku memilih engkau penemanku di sini dan di sana. Moga doa kita di makbulkan. Allah tahu apa di hati kita.

p/s :- sayang awak rindu awak. 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan