Sabtu, 12 Januari 2013

Bicara rindu

MerakDesa :-  Bila saya rindukan awak, air mata saya pasti luruh.Saya cuba berhenti menangis hanya dengan menyebut nama awak. Tapi kerinduan di hati saya tetap sama. Jadi saya cuba tersenyum untuk tenangkan hati. Tahukah awak, tiada siapa rindukan awak lebih daripada saya. I miss you.

MerakDesa :- Awak muncul dalam fikiran saya pada waktu pagi, Petang dan malam. Kadang-kadang saya berharap dapat lihat awak setiap saat. Saya tahu saya agak keterlaluan merindui awak. Miss you Abg.

MerakDesa  :- Saya rindukan awak pada setiap degupan jantung saya. Saya rindukan awak setiap kali saya mengelipkan mata. Saya rindukan awak pada setiap saat. Dan saya rindukan awak pada setiap hari. Abg, i miss you.

MerakDesa  :-Semua kawan-kawan saya mampu buatkan saya tersenyum dan tertawa. Tapi hanya orang yang istimewa macam awak boleh buatkan saya tersenyum dengan air mata di pipi saya.

MerakDesa  :- Tanpa hujan, Tanpa cahaya. Manakan muncul si pelangi. Hujan itu aku, Cahaya itu kamu & pelangi adalah kebahagiaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan