Selasa, 1 Januari 2013

Selamat Tahun Baru 2013

Alhamdulillah. Syukur kehadrat Ilahi dengan limpah kurnianya, Aku masih lagi bernafas menghirup udara yang segar, aku masih di bumi ini merasai keindahan dunia di bawah naungan MAHA PENCIPTA dan aku masih lagi dengan rasa yang ada di berikan Maha Penyayang akan nikmat yang tak terhingga.

SELAMAT TAHUN BARU 2013


Usia,pergi tak kembali. Terus menconggak naik tiap kali tahun berganti. Kasihku pada Yang Satu kekal utuh, Rinduku pada kekasihmu Rabbi tak pernah luntur.

Bagaimana dengan Kasihku 6 tahun lepas??

Rasa itu masih lagi bersama aku. Sayap Cinta yang aku lebarkan padamu MatairCinta tak pernah tertutup. Engkau memberi aku harapan semula. Engkau membawa aku ke luar dari dunia sepiku. Dulu aku bertemankan hanya namamu untuk aku menongkah arus kehidupan. Tapi hari ini, jasad,jiwa dan hatimu bersatu denganku untuk meneruskan perjalanan nikmat cinta ini. Terima Kasih MataAirCinta.

aku akan terus
berteduh 
di bawah pohon ini
aku terus
mengharapkan
cintaku
sampai kepadamu.

Aku ingin terus
Dihanyut rasa ini
Dalam hujan yang datang
Tidak menentu musim berganti
Tetap
Tegap berdiri di bawah
Pohon rasa ini.

Tahun 2012,Banyak meninggalkan kenangan suka duka dalam kehidupanku sama ada bagi diri sendiri, keluarga,kerjaya dan insan tersayang. 2012 mencipta arca terindah. Aku dan Dia bersama. 

Tahun 2013, Dengan penuh pengharapan, Cinta ini bersatu utuh walau di uji hebat. Aku bangga punyai rasa ini. Dengan nikmat terindah ini, baru ku ketahui, Cinta ini kuat dengan pelbagai ujian. Ujian itu warna. Yang terus mencorak menjadi indah. Sedih itu melodi. Yang adakala perlu di keudarakan. 

SELAMAT TAHUN BARU MATAAIRCINTA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan