Selasa, 19 Februari 2013

detik 8 bulan bersama




sekian jauh perjalanan hubungan ini
ada duka, ada sengketa
ada gembira, ada ceria
yang selalu menemani
setiap inci langkah perjalanan hidup
tanpa adanya terbit rintihan kekeluhan

dengan iringan doa didalam hati
disertakan dengan niat yang suci
perjuangan di teruskan
berkorban tanpa kata

aku padamkan segala kedukaan
aku sirnakan segala kepiluan
aku kuburkan segala kesedihan
aku malapkan segala kebingungan
dan aku gantikan semua itu dengan
kebahagiaan yang mendatangkan keceriaan
Semoga hari mendatang
Kebahagian akan terus menemani kita



datanglah kearahku
hulurkanlah tanganmu
ku pasti buatmu bahagia
dikaulah pujaanku 
yang kucinta selalu

hadirmu dalam hidupku
memberi sinar kebahagiaan
segala kepahitan
segala kesedihan
sirna dikala dikau
bersama diriku
engkaulah pujaan hatiku
yang ku rindui selalu
walau badai melanda
walau sengketa tercipta
kau tetap milikku
dikaulah lelaki pilihanku



Tiada ulasan:

Catat Ulasan