Isnin, 18 Mac 2013

Aku


Kau adalah nyanyian yang sentiasa menemaniku
Tiap detik tiap saat
Seiring udara yang ku hela
Selalu ada


Aku, 
 Airmata ini
Terus 
Menitis tanpa henti
Segenap alam 
Gelap
Sunyi
Sepi
Seakan mengerti
Apa yang membungkam
Di benak hati ini.


Aku,
Mencintaimu
Merinduimu
Mengasihimu
Menyayangimu
Tanpa pernah mengerti
Apa itu jemu.


Aku,
Hari ini sampai seterusnya
Akan terus begini.


Aku,
Kisah ini tak kan di lupakan
Meniti hari
Dengan menyintaimu
Selimut jasad 
Sepanjang kerinduan.


Aku,
Terlalu lama ku pendam
Semua rasa ini padamu
Kini ku sudah tak tahan
Ku ingin kau tau semua..
Aku mencintaimu
Cintaku sudah lama tumbuh atas namamu
Sekian waktu...sekian hari
Namamu sentiasa berdegup
Bersama jantung yang berdetak.


P/S:-Moga jauhnya kita, memberi kita ruang menghargai apa yang ada
        Moga bila berjauhan kita akan lebih setia
        Moga perpisahan sementara ini menguatkan lagi apa yang kita rasa.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan