Jumaat, 8 Mac 2013

engkau yang ku cinta

Aku telah mengembara ke hujung dunia, mencari cinta. Tapi pertama kali aku bertemu mu, hati ini terus terpaut. Demi Tuhan, aku tak tahu kenapa. Tapi itulah kebenarannya. Kau....yang kini membuat hati ini berdenyut lagi dengan erti cinta, memberi aku nafas baru agar aku tahu maknanya erti sebuah percintaan. Redup matamu itu memukau seluruh genap hatiku ini...
Kau bagaikan telah dianugerahkan padaku sebagai pendampingku...
Hanya dengan doa ku ucapkan padamu yaALLAH...
Kerna telah menganugerahkan ciptaanmu yang paling indah...
Sesungguhnya aku bersyukur dengan anugerah ini dan tiada ku sesali lagi...
Kini ku merasakan hidup ini telah sempurna dengan kehadiranmu...
Akan ku jaga ia agar sentiasa mekar dan harum dengan kasih sayang ini...
Kini..hanya cinta kita yang akan berjalan di atas rentak kehidupan yang akan kita corakkan...
Dan hanya kita yang akan membuat perjalanan ini cantik atau buruk...
Kerana cinta ini adalah milik kita berdua...
Baik atau tidak semuanya terserah atas kita mencorakkannya...
Hanya ku harap baiklah semuanya dan bahagia selamanya hingga nyawa meninggalkan jasad ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan