Khamis, 14 Mac 2013

Warna Rindu Ini

Abgsyg..
Saat dan tika ini, rinduku padamu terlalu kuat. Hari ini detik 14 mac 2013. Lagi sebulan genap usiaku 30 tahun.. Terasa bahang 7 tahun yang lalu. Masihkah kau ingat 14 april 2006??

Abgsyg..
Ingin kuungkap semua rasa, curahkan cinta ini..Untukmu, hanya dirimu
rindu itu aku bawa sendiri...rindu itu aku bawa diam diam...rindu itu ku simpan di dalam hati..
kemas dan tetap di situ..hadir nya bukan aku minta dan pinta..hakikat hanya aku yang rasa

Abgsyg..
Rindu yang ada ini teman aku di perantauan..menyusur segala badai di depan
Rindu ini buatkan aku tidak pernah lupakanmu
Rindu ini juga berikan aku kekuatan
Mencanting langkah tanpa dirimu disini

Abgsyg..
Aku tetap gagahi walau gunung tinggi mencakar
Aku bekalkan dengan kasih yang engkau berikan kepadaku
Ini keyakinan yang ada dalam cinta yang satu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan